Nina pratar i sömnen

Nina somnade i min säng för kanske en timma sen, nu skulle jag väcka henne och säga att hon skulle lägga sig i sitt rum.

När jag sagt till henne att hon får flytta på sig börjar hon prata, eller halvmummla.

Nina: Du får plasta in dom!
Jag: Va?
Nina: Jaaaaa.. Du får plasta in dom..
Jag: Men vad ska jag plasta in?
Nina: Mackorna såklart!
Jag: Men vilka mackor??
Nina: Ja men dom här! *pekar mot kuddarna*


Hahaha, snacka om att prata i nattmössan :D

Följde henne till sitt rum också, innan hon lägger sig i sängen tittar hon sig omkring och säger:
"Nä.. Du får faktiskt hjälpa mig med kinamaten.. Du gör de va?"

Sen hoppa hon ner i sängen och somna! Jag gissar på att jag störde henne mitt i en dröm, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0