Örebro!

Tjo! Följde med Jonas till Örebro idag, han hade intervju för Kläppen där. Vi åkte 09.45 imorse, så jag är trött nu. Har vänt på dygnet litegranna. ^^ Intervjun verkade iaf gå skapligt för han, så återstår att se om han får jobb. :) Å idag fick jag brev från Lindvallen/högfjället om information tills jag ska på intervju för dom. :D
Under den tiden han var på intervju, så gick jag på stan där. Hittade en assnygg "jacka" på Gina, gillar den jättemycket. (: Köpte även en roll-on, ett svartglittrigt nagellack och en nya mascara (Loreal Telescopic, den jag alltid använder).

Just ja, fick min semsterersättning från Lagerhaus, 1242:- Den hade jag glömt.
Tjopptjopp ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0