Pics från Marmaris

Tjenare! Idag har jag gymmat med Emelie & Bella. Innan det så gick jag en sväng med Karin, hon skulle till sin mors jobb. Men iaf så går mitt gymkort ut 19/9, nästa lördags alltså, huhu. :( Då får jag ut och gå eller springa i spåret.
Efter gymmet kom Jonas hit, och nu har jag lagt in bilderna från hans kamera. Så här kommer dom:



Aqua Park

Utsikten från Aqua Park som låg högst upp i Marmaris.


Allihopa

Fiskögon på Jonas :D


"Robot show" på hotellet, skittråkigt. ^^

Poolen

Alltså, för söt bild! Hahaha

Sara ser inte så dålig ut hon heller :D

Killarna pratar poker på båtturen, suck. Haha!


Martin dyker



Ute och shoppar lite.

Det här är klippgravar sen bra länge sen. Förstår inte riktigt hur dom lyckats göra dom.

Sista doppet på Sköldpaddsstranden.


Orkar inte lägga upp fler bilder här, resten lägger jag ut på facebook. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0