Promenix

Tjenis Penis! Duschade nyss, innan det var jag ute och gick en vända på ca 45 min. Skönigtskönigt, nu måste jag komma igång med motionen. Godis har jag ju dissat sen 10 Augusti (undantag lördagar) och jag har faktiskt hållt det också! Fast jag har dock ätit ett och annat chips (A), haha, men från igår har jag slutat med snacksen också! (undantag lördag då, haha). Byta ut det onyttiga mot frukt. Jag har blivit ett vindruvorfreak på sistonde, mumsigt som man t.ex kan käka till en film. =)

Btw så satt Nina och tittade på Andra avenyn när jag kom hem från promenixen. SVT lägger ju ut avsnittet redan på morgonen, vilket jag hade glömt. :D Så jag ska se det nya avsnittet nu. :)

Hejdåhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0