Sov gott

Sådära ja, nu har jag fixat och donat lite till imorrn. Vad det är, får ni se imorrn typ. ;) Nice kommer det nog förhoppningsvis bli, när jag, Karin & Sosso donat klart de. :M
Nu ska jag hoppa ner i bingen och sussilura lite inför morgondagen. Ska följa med Karin till arbetsförmedlingen, sen blire hem till henne och äta, dona och partaja! Vi ska på krogen för att Emelie fyllt år. =) Dock så jobbar ju hon till 18.45, vilket är lite sugit, men de får gå ändå. :) Hehe


Var btw en snubbe som börja prata med mig när jag var påväg hem från jobbet ikväll..
Han: Har du slutat nu?
(Jag var inte ens i närheten av Coop, så han måste kännit igen mig..)
Jag: Mjo, det har jag.
Han: Ja, det var en väldig frän hårfärg du har iallafall.
Jag: Heh, okej tack.
Lite halv creepy. ^^ Haha

Men godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0