Fotolino

Hmm, jag börjar nog sjuk. >_< Idag hade jag lite ont i halsen när jag vakna, sen har jag börjat snora också (fräscht det låter, ellerhur? Men låter ju fjompigt att säga att man blitt snuvig, hihi). Kanske Nina som smittat mig, hon åkte ju på halsfluss härom veckan.

Om ett tag ska jag och Karin iväg till typ Trångfors och ta lite pics på oss. Så nu måste jag snygga till mig lite, så jag förhoppningsvis kan bjuda på lite fina bilder ikväll.


Jag, Elin & Karin hade en liten fotokväll hos mig 13 sept -08, alltså nästan precis ett år sen, fort tiden går!


Som ni kanske förstår skulle vi överdriva sminket och ha kläder i samma färg.

Kommentarer
Postat av: karin

Ja va ju riktigt söt och elin va smal hahahah :D

2009-09-16 @ 14:00:37
URL: http://kkoskinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0