Uppdatering från Turkey igen!

Tjenixen! Nu sitter jag vid Jonas bärbara dator, istället för hotellets dator med konstigt tangentbord, så nu slipper ni de jobbiga bokstäverna, hehe. Igår var vi iväg på en båttur. Var på båten mellan 10.00 - 16.30. Låg i solen i stort sätt hela dagen alltså, så blev lite bränd, men det är nice! Höhö. Båten stannade till vid olika platser där man fick hoppa i och bada av sig i havet. Man flyter verkligen lättare i saltvatten, skitskönt, man behöver ju knappt simma, hehe.
På båten ingick det mat och dryck också, en helt klart värd tripp (för ca 350 kr tror jag det var).

Imorgon är det den sista dagen här i Turkiet, huhu. Dock går flyget på natten, så har ju en hel dag kvar. Då ska vi iaf åka iväg på en heldagsutflykt. Vi checkar ut från hotellet på morgonen och får guidad tur till Dalyan (tror de hette så) där ska vi åka båt och bada i lera bland annat. Om jag fatta rätt, hehe. Det igår även lunch & middag. Mot kvällen får vi låna ett hotellrum där vi kan duscha och göra oss färdiga inför flygresan. Hela denna utflykt kostade typ 550 kr så jag hoppas det blir bra. :P

Ikväll ska vi eventuellt shoppa lite, men har inte direkt så jättemycket pengar kvar, så får se hur det blir med den saken. Så Nina, förvänta dig att du kanske inte får några skor/tröja. :P

Nu ska jag upp på hotellrummet igen, det är så himla varmt och kvavt här nere. ^^ Har ju AC på rummet, så mycket skönare där. ;D


Pusstjohej!

Kommentarer
Postat av: NINA

jo du lova, annars kommer jag bli jätte ledsen om jag inte får nå skor

2009-09-03 @ 18:40:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0