Yesyesyes

Haha, kan ni gissa var det ringde ifrån till mig för en kvart sen? Jo Lindvallen! Så det är iallafall nån som tyckte jag verkar lovande. :D
Ska på intervju nästa fredag i Örebro. Kommer nog vara supernervös då, jag har ju faktiskt aldrig varit på en riktig jobbintervju tidigare.. Ska klä mig passande, läsa på om fjället och företaget innan. Nån som har lite mer tips på vad man bör tänka på?

Sen är det väl som vanligt att inte förvänta sig det allra bästa, men verkligen hoppas på det bästa! Blir så jobbigt om man väntat sig säkert jobb, och sen inte får det.


Kommentarer
Postat av: karin

Typ va e dom tre bästa/sämsta sakerna med dej? Svart: ja e possitiv, kommer alltid å tid å skit :D

2009-09-06 @ 13:00:25
URL: http://kkoskinen.blogg.se/
Postat av: jonas

Frågor som alltid kommer är väl de som karin sa, sen Varför vill du just jobba där, nämn några negativa saker..(vilket man inte ska svara på ärligt) :D och sen frågar dom ofta "Varför ska vi anställa dig". typ puss:D

2009-09-06 @ 14:07:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0